Skærmløsninger til arbejdspladsen med NordicScreen

www.nordicscreen.dk

Der findes rigtig mange løsninger til at forbedre produktiviteten, overblikket eller organiseringen på arbejdspladsen. En af disse er brug af diverse skærmløsninger, der alle sammen kan gøre det nemmere for dig, kollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere at finde hoved og hale i det hele. Hvis du gerne vil lære mere om sådanne skærmløsninger, så skal du bare læse denne artikel!

Hvad er NordicScreen?

Hjemmesiden www.nordicscreen.dk kan hjælpe dig med alle dine behov indenfor skærmløsninger. Firmaet specialiserer i software, der er nemt og hurtigt at forstå og anvende for samtlige brugere. Derfor behøver opsætning og brug af skærmene heller ikke være raketvidenskab. Nedenfor vil denne artikel nu introducere dig for nogle af de løsninger, du med fordel kan bruge ude på arbejdspladsen.

Infoskærm

En infoskærm er ikke kun god på et kontor. Den kan også bruges på hoteller, ude i butikker eller i sportshaller. Det smarte ved infoskærmen er, at den gør det nemt og hurtigt for dig at dele vigtige informationer med mange på én gang. Måske vil du gerne lige minde alle medarbejderne om det der vigtige møde, de ikke må gå glip af. Måske vil du gerne vise denne måneds omsætningstal, så dine ansatte ved, hvordan det går. Eller måske vil du bare gerne minde dem om, at du altså har fødselsdag i dag. Uanset hvad, så er infoskærmen et rigtig godt redskab, også hvis du vil bruge mere end blot én enkelt skærm.

www.nordicscreen.dk

Møderumsskærm

Navnet giver måske lidt sig selv. Møderumsskærmen gør det nemt for dig og andre at administrere de forskellige mødelokaler på matriklen. Der er da intet værre, end at have en samarbejdspartner på besøg og så ikke kunne få et ledigt lokale til mødet. Det slipper du for med en mødeskærm! I stedet kan alle nemlig booke mødelokalerne, så der aldrig er tvivl om, hvad der er frit og hvornår. Med løsningen fra www.nordicscreen.dk er der sågar en feature indbygget, hvor deltagerne skal trykke på en knap, der signalerer, at mødet er startet. Hvis dette ikke bliver gjort efter et selvvalgt antal minutter, så bliver mødelokalet automatisk frit igen, så andre kan benytte sig af det.

Skærmen hænger udenfor lokalet og kan med sit ur og kalenderfunktion lade alle vide, at lokalet er optaget i et gyldigt tidsrum.

Check-in skærme

Endelig er der check-in skærmen. Denne skærm er perfekt til dig, der gerne vil give gæster og partnere en smart og praktisk velkomst, når de ankommer. Med skærmen kan dine gæster nemlig melde deres ankomst, så vedkommende de har en aftale med bliver underrettet, når de dukker op. Desuden har skærmen en integreret kort funktion, så ingen skal stå og føle sig tabte i jeres bygning. Endelig kan sådanne skærme også bruges, hvis dine gæster skal registrere deres parkering med nummerplade. Alt dette kan løses fra en enkelt skærm ved indgangen til din virksomhed, så du aldrig bliver overrasket over et besøg igen!

Hvis du tænker, at nogle af disse løsninger lige er noget for dig og din virksomhed, organisation eller lignende, så kan du finde meget mere inde på deres side.